هرچند از نظر نکونام هنوز بلانکو به شرایط آمادگی صد درصد نرسیده است، اما به هرحال گلی که بلانکو برای استقلال به ثمر رساند او را به یک مدعی جدی برای بازی در ترکیب اصلی استقلال تبدیل کرد.

بی‌صبرانه منتظر گلزنی برای استقلال بودم

به گزارش قدس آنلاین، ستاره بلندقامت آبی‌ها در ۱۰ نبرد هوایی موفق بود که از این حیث مشترک با عارف آقاسی، موفق‌ترین بازیکن در دوئل استقلال-تراکتور محسوب می‌شود.

بلانکو نیز از گلی که برای استقلال به ثمر رسانده بسیار خوشحال است. او به کمک مترجم باشگاه استقلال دقایق کوتاهی پس از بازی صحبت‌هایی درباره گلش و پیروزی مقابل هواداران به زبان آورد. بلانکو حرف‌هایش را با این جملات آغاز کرد: «ابتدا باید از همه هواداران تشکر کنم که یک روز فوق‌العاده را رقم زدند. فضای ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود و با حضور هواداران توانستیم این بازی را ببریم. این برد متعلق به هواداران تیم محبوبم استقلال است و باید ابتدا به آن‌ها تبریک بگویم. حضور آقایان در کنار خانم‌ها این بازی را خاص و ویژه کرد». بلانکو در ادامه صحبت‌هایش درباره گلی که زد، گفت: «مدافعان تراکتور در این بازی خیلی سخت‌کوش بودند و اجازه نمی‌دادند روی زمین به اهدافمان برسیم. برای همین روی تاکتیک هوایی تمرکز کردیم. گل اول را به همین شکل زدیم و گل دوم هم همین طور. از اینکه برای استقلال گل زدم خوشحالم. بی‌صبرانه منتظر گلزنی بودم و پس از بازی هم سمت هواداران رفتم و با آن‌ها سلفی گرفتم چون آن‌ها خیلی من را تشویق کردند. احساس می‌کنم خیلی زود با استقلال انس گرفتم اما برای اینکه روزهای بهتری را رقم بزنم نیاز به تمرینات بیشتری دارم».

 بلانکو درباره اینکه گلش کمی در حالت مشکوک به ثمر رسید این جمله را گفت: «شاید اگر دروازه‌بان تراکتور زودتر به توپ می‌رسید ضربه من وارد دروازه نمی‌شد اما خیلی خوش‌شانس بودم که توپ به طور کامل از خط دروازه گذشت و داوران هم عالی بودند و این صحنه را به درستی قضاوت کردند. امیدوارم هرچه زودتر ورزشگاه‌های ایران به سیستم کمک داور ویدئویی مجهز شود تا اگر چنین صحنه‌هایی رخ می‌دهد حق تیمی ضایع نشود و بتوانند به راحتی بازی را مدیریت کنند». بازیکن آرژانتینی استقلال درباره تعطیلات دو هفته‌ای گفت: «این تعطیلات از طرفی خوب نیست چون ما روی فرم بودیم و ممکن است پس از تعطیلات شکل کار عوض شود واز طرفی هم برای کسی مثل من که نیاز به آماده‌سازی بیشتر دارد فرصت خوبی است تا بیشتر به آمادگی برسم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.